GOLDEN POWER!

12 Jan

Vroeger vond ik het vaak een beetje ordinair ogen. Gouden accenten mocht je wel aan je outfit toevoegen in sieraden, zoals oorbellen of kettingen, of een andere kleine gouden touch in een print. Tegenwoordig is dit niet meer de bedoeling. Gewoon volledige gouden tops, broeken en zelfs schoenen gaan vlot de deur uit in de winkels! Zelf mis ik dit nog in mijn kledingkast, omdat ik ervoor vrees dat ik het toch niet vaak zou durven aantrekken, al hebben onderstaande lookbookers me overtuigd er toch eens werk van te maken…

Jurken op foto twee en drie vind ik helemaal geweldig! Op de tweede foto maakt de zwarte jacket in combinatie met de stoere boots het echt een geweldige outfit. De derde outfit geeft dan weer het omgekeerde girly girly effect! De ketting en overige accessoires zijn echt oogverblindend. Zoiets zou ik zeker kopen mocht ik het tegenkomen. De gouden top op de voorlaatste foto vind ik ook wel iets hebben, alleen zou ik hem – denk ik – iets anders combineren. Van een gouden broek – bij mezelf – ben ik nog niet helemaal overtuigd. De laatste outfit met het chanel shirt en een geweldig gouden armband vind ik de broek wel een cool effect aan de outfit geven.

Wat vind je van gouden items?

 

26 Reacties to “GOLDEN POWER!”

  1. Martine januari 12, 2012 bij 5:50 pm #

    Ik vind het echt geweldig ! :D
    x Martine

  2. pperfecthippie januari 12, 2012 bij 5:54 pm #

    Wauw dat meisje met die rode haren heeft echt de perfecte rode haren.

  3. Fashionthroughtravel januari 12, 2012 bij 6:07 pm #

    De eerste en de laatste outfits zijn heel mooi! They’re my favorites!
    Goude accenten ziehen geweldig uit voor het winter!

  4. Lin januari 12, 2012 bij 6:19 pm #

    Ik vind de gouden items erg leuk, maar het is niet echt iets wat ik zelf zou dragen. Ik vind het leuk voor anderen, zeg maar ♥

  5. Lien januari 12, 2012 bij 6:23 pm #

    Leuk om te bekijken!

  6. Marie januari 12, 2012 bij 6:46 pm #

    Ik vind het eigenlijk ook iets te over, al dragen sommigen op lookbook het idd :). Ik vond je (?) outfit van gisteren wel super leuk, met dat glitterrokje :).

  7. SOLD OUT FOREVER januari 12, 2012 bij 6:49 pm #

    ja ik hou van goud, maar dan in een dagelijks outfit enkel in accenten, op feestjes kun je dan juist wel weer lekker uitpakken :)

  8. Crystal januari 12, 2012 bij 7:21 pm #

    “I looove gooooooooooold.” Hehe. But really, I love all of these! :)

  9. Blue Vanilla januari 12, 2012 bij 7:39 pm #

    I love gold items! Such a fun touch to any outfit!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  10. Elien januari 12, 2012 bij 8:35 pm #

    details in goud zijn mooi!

  11. Dorien januari 12, 2012 bij 8:46 pm #

    Ik HOUD van goud, goud is helemaal mijn kleur :) ! Leuke inspiratiepost!

  12. Sam januari 12, 2012 bij 9:44 pm #

    So Gorgeous!! I want all these outfits. Thanks for the style inspiration

  13. Erin januari 12, 2012 bij 11:44 pm #

    Obsessed with the spread of gold! I need that gold lame dress!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

  14. Lisa januari 12, 2012 bij 11:57 pm #

    Sommige gouden kledingstukken zien er echt leuk uit! :)

  15. Hope Adela Pasztor januari 13, 2012 bij 7:19 am #

    I completely LOVE all the gold! =)

    pinkchampagnefashion.blogspot.com

  16. lulu januari 13, 2012 bij 7:24 am #

    i love anything gold, silver or metallic!
    we will be stocking the gold dress soon!

    http://www.lulucherieblog.blogspot.com

    SHOP

  17. helena januari 13, 2012 bij 12:27 pm #

    Ik vind goud ook echt heel leuk!
    Heb net een gouden blazer bij de Zara besteld. Kan niet wachten tot ik ‘m binnenheb :)

  18. roos januari 13, 2012 bij 3:00 pm #

    Ik ben echt dol op de combinatie zwart goud. Ik heb alleen niet echt veel gouden kleding. Laatst heb ik wel een heel mooie gouden rokje van de h&m gekocht, maar die is voor een feest.

  19. sofie januari 13, 2012 bij 3:14 pm #

    erg leuke foto’s! ik vind alle looks geweldig, vooral omdat ze niet goud goud zijn. er zit wel een goud element in, maar het is niet erover :) ♥

  20. Nina januari 13, 2012 bij 3:46 pm #

    Goed combineren kan het echt prachtig zijn!!

  21. deijsprinses januari 13, 2012 bij 5:48 pm #

    Ik hield vroeger als klein kind enorm van alles wat goud was of blonk. Alleen is het jammer dat ik niet sta met goud…Maar ik vind het wel een fantastisch kleur!

  22. t33ndr3am januari 14, 2012 bij 12:06 am #

    So good! I’m in love with that gold Peter Pan collar! You’ve picked some lovely things. I love your blog by the way haha, I can’t understand much of it without using Google Translate but it’s fine because you post the loveliest of pictures! :) xo

  23. Myrthe januari 14, 2012 bij 10:19 am #

    Dit is zo mooi! Vroeger vond ik het ook erg ordinair, maar nu wordt het steeds mooier naar mijn mening..

  24. Christel&Hanna januari 14, 2012 bij 10:33 am #

    wij zijn gek op gouden items en ze zien er allemaal zoo stylisch uit!

    <3

  25. Svea januari 15, 2012 bij 7:11 pm #

    I like it! Ik vind het echt een leuke trend!

  26. Marie januari 18, 2012 bij 9:29 pm #

    Goud vind ik echt een heel leuk kleur, als het maar niet te kitcherig wordt :)

Geef een reactie

