Like Serena Van Der Woodsen & Blair Waldorf!

9 Jan

Deze kerstvakantie heb ik mezelf onder andere geamuseerd met het kijken van Gossip Girl seizoen 4. Niet alleen veel drama, liefde en bedrog komt er in de serie voor, maar ook wegzwijmelen bij geweldige outfits, accessoires en losse items. Je wilt niet weten hoe vaak ik tijdens het kijken van de serie denk: Wauw, geweldig! Hier ben ik zo jaloers op, haha. De perfect romantische daad van een uberhottie of de nieuwe collectie van één van de grootste designers die uit is, en waar zij die avond in schitteren. Natuurlijk worden ook de negatieve kanten van dit luxe leventje benadrukt, al zie ik ik die vrij snel door de vingers… Serena Van Der Woodsen, gespeeld door Blake Lively (hét mode-icoon van afgelopen jaren!), en Blair Waldorf, gespeeld door Leighton Meester, zijn voor mij de absolute hoofdpersonages qua outfits!

Hieronder wat outfits van het vierde seizoen!

Oke, een kleine selectie was het plan, maar als het om Gossip Girl outfit gaat, ben ik vaak niet te stoppen. Mijn favoriete items vond ik jammer genoeg niet online, maar van wat je hierboven ziet, kun je ook al behoorlijk onder de indruk worden. De eerste jurk van Blair vind ik al meteen geweldig. Hij oogt nog een beetje als een meer alledaagse jurk. Voor degene die de serie kijken, zullen snappen wat ik bedoel, want de jurken in de serie worden nog veel grootser! Serena op de vierde foto is ook eerder simpel en casual, maar wel super als je het mij vraagt! De blazers, jurkjes, tops, broekpakken en accenten met pailetten is mijn absolute favoriet. Deze items zijn vaak oogverblindend! Mijn favoriete outfit/jurk is deze van Serena op de laatste foto. Hierboven komt hij nog eens voor.

Kijk je nog geen Gossip Girl? Ik raad het zeker aan als je van wat romantische drama en fashion houdt!

19 Reacties to “Like Serena Van Der Woodsen & Blair Waldorf!”

  1. Christel&Hanna januari 9, 2012 bij 8:44 pm #

    ze zien er inderdaad altijd zo mooi uit en we zijn helemaal verslaafd aan gossip girl! top serie :D we zouden wel willen dat we dezelfde kledingkast hadden hah!

    <3

  2. Lisa januari 9, 2012 bij 8:47 pm #

    Leuk dat je ook van Gossip Girl houdt :D De outfits zijn inderdaad geweldig <3 Mijn absolute favoriet is Blair en daarna Serena :D

  3. Fashion Imperative januari 9, 2012 bij 9:11 pm #

    So many beautiful outfits! <3

    Mani

  4. Dorien januari 9, 2012 bij 9:18 pm #

    Elke aflevering is echt zwijmelen naar de outfits en wensen dat ik ook zo’n fantastische kast ter mijn beschikking had :)

  5. Martine januari 9, 2012 bij 9:19 pm #

    Ik houd echt van Gossip Girl, de outfits zijn gewoon te perfect ! :D
    x Martine

  6. SOLD OUT FOREVER januari 9, 2012 bij 9:21 pm #

    Gossip girls is geweldiggggg <3

  7. Sam januari 10, 2012 bij 12:13 am #

    Thanks so much for this post, it was the highlight of my day. Brought back some good fashion memories from the series

  8. NINA. januari 10, 2012 bij 7:30 am #

    Ze zijn echt helemaal geweldig!!

  9. Lise januari 10, 2012 bij 8:00 am #

    Gossip girl is echt fantastisch & wat een outfits altijd echt super!

  10. Fashionthroughtravel januari 10, 2012 bij 11:01 am #

    Ik ben dol op Gossip Girl!!!! Deze outfits zijn heel leuk!
    I usually prefer what Serena is wearing, but Blair has some pretty amazing pieces as well, especially in the new season!

  11. axelleeee januari 10, 2012 bij 12:27 pm #

    ze gebruiken idd de beste stylisten bij gossip girl

  12. Josephine januari 10, 2012 bij 3:06 pm #

    Ik kijk het niet, maar hun outfits zijn altijd geweldig!

  13. Sanja januari 10, 2012 bij 4:43 pm #

    Ik ben recent begonnen met de volledige serie te kijken, ik zit nu aan het einde van seizoen 2! Vooral de stijl van Serena (aka Blake) spreekt me echt aan! Rock ’n roll chique zonder zwart soms, en dan weer helemaal stijlvol. Maar dat is wat ik tot nu toe gezien heb.

  14. Marloes januari 10, 2012 bij 9:20 pm #

    Ik ben echt een huge fan van Gossip Girl, kon daarom ook niet langer meer wachten tot de serie in Nederland weer op tv kwam, dus loop nu gelijk met Amerika in seizoen 5! Ik ben een groot fan van Blake Lively in de serie maar ook buiten de serie! En al die jurken zijn zo geweldig!

  15. kc-fachion-beauty januari 10, 2012 bij 11:31 pm #

    aaaahhhhh die stijl van hun is ge-wel-dig!! zo inspirerend om die serie te kijken! mooie foto’s heb je erbij gebruikt!

  16. nathalia januari 11, 2012 bij 12:27 pm #

    Een hele tijd geleden was ik verslaafd aan gossip girl, nu ben ik het een beetje uit het oog verloren maar ik ben zeker van plan het terug te beginnen kijken.
    Ik vind het ook echt inspirerend en zo ♥
    The dream of the rich and the famous haha (;

  17. Svea januari 11, 2012 bij 12:42 pm #

    Ze zien er altijd superleuk uit! I love them! En Gossip Girl is echt een verslavende, maar oh zo leuke, serie! Love it!

  18. Hendriksenik januari 11, 2012 bij 4:24 pm #

    Ik hou van Gossip Girl! Alle outfits zijn erg mooi maar ik vind dat de jurk die Blake draagt op foto 4 er toch wel uitspringt! She looks beautiful!

  19. Anna januari 11, 2012 bij 4:51 pm #

    Leuke post! Maar volgens mij staat de 6e foto er 2x in.

Geef een reactie

