TO INSPIRE

6 Jan

Vandaag geen full outfit foto’s, maar enkele detail shots van de geweldige streetstyle van de fashionweek van de spring/summer collecties van 2012! Let op de motiefjes, kleurencombinaties, merken en kleine accenten. Bij het bekijken van deze foto’s kan ik pas écht wegdromen en zwijmelen! Het is echt een droom om ooit de Fashion Week bij te wonen in New-York, of een andere modestad zoals Milaan. Zonet heb ik hondervijftig (!) foto’s bekeken waarop streetstyle in New York te zien was. Wauw. Hieronder een kleine selectie…

Ik heb me deze keer vooral gericht op schoenen, tassen en armbanden. Alle handtassen die je hierboven ziet, vind ik echt geweldig! Ook de reeksen armbanden plus een horloge aan één van de twee armen van bijna iedereen, ziet er ontzettend cool uit. Vanaf nu begin ik te hopen, mijn droom ooit waar te maken! Als ik het boek ‘the secret’ zou moeten geloven, zou mijn droom werkelijkheid worden.

Wat is je favoriete foto?

24 Reacties to “TO INSPIRE”

  1. Rakhshan januari 6, 2012 bij 1:03 pm #

    these look so amazing! some of the accessories in those pictures are to die for!
    amazing blog! keep up the good work:)
    follow eachother??
    rakhshansblog.blogspot.com

  2. Lisanne januari 6, 2012 bij 1:06 pm #

    Wauw leuk zeg!

  3. Elien januari 6, 2012 bij 1:25 pm #

    leuke armbanden!!

  4. Manon januari 6, 2012 bij 1:58 pm #

    Ik zie wel echt een paar prachtige clutches tussen de foto’s..

  5. Hanna januari 6, 2012 bij 2:24 pm #

    ik kan ook úren naar dat soort foto’s kijken, supermooi!
    dankjewel voor je leuke reactie, ik volg jullie nu! (:
    xxxxx

  6. Sanja januari 6, 2012 bij 2:36 pm #

    Oh, dat paars kleed had Chiara Ferragni aan! ^^

  7. Senne januari 6, 2012 bij 3:57 pm #

    wat hebben ze (bijna) allemaal leuke armbanden aan zeg! hahaha. Liefs

  8. Lin januari 6, 2012 bij 4:27 pm #

    De foto met de sweater met het hert is echt leuk! ♥

  9. Nina januari 6, 2012 bij 4:37 pm #

    I loveeee them!!

  10. Laralaurenthia januari 6, 2012 bij 5:47 pm #

    Wauw, echt bijzondere foto’s maar wel gaaf.

  11. Chloe januari 6, 2012 bij 6:00 pm #

    Mooie foto’s! De derde is men favoriet (:

  12. Marloes januari 6, 2012 bij 6:29 pm #

    Aaah ik vind alle tassen ook super leuk!

  13. Myrthe januari 6, 2012 bij 6:32 pm #

    Wat een geweldige foto’s zeg, de kleding en tassen zijn helemaal geweldig! <3

  14. SOLD OUT FOREVER januari 6, 2012 bij 7:16 pm #

    lovely post :) ik hou van die inspiratie postjes!!

    fijn weekend meiden!!

    xx

  15. Rachella januari 6, 2012 bij 7:22 pm #

    Die schoenen in de vijfde foto zijn echt geweldig! X

  16. Charlotte januari 6, 2012 bij 9:35 pm #

    wauw mooi allemaal!
    al die hakken:O
    x

  17. FASHION IMPERATIVE januari 6, 2012 bij 10:58 pm #

    Girl, loooovin’ this photo selection!

    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

  18. Dorien januari 6, 2012 bij 11:18 pm #

    Echt toppie inspiratiefoto’s, héle mooie dingen, ik kan er echt geen favoriet uitkiezen want ze zijn haast allemaal mooi !

  19. Coco januari 7, 2012 bij 10:13 am #

    Super!!! Mijn favoriet is die met het truitje met het hert en de mooie tas! Love it!

  20. Maartje januari 7, 2012 bij 1:10 pm #

    Supergave foto’s!

    Liefs,xx

  21. Tahnee januari 7, 2012 bij 3:08 pm #

    Ik kwijl bij alle schoenenfoto’s. Loveeee!

  22. Lien januari 7, 2012 bij 3:27 pm #

    Leuke foto’s!

  23. Anna januari 8, 2012 bij 12:48 pm #

    Ik vind de 4e foto het leukst! :)

  24. salwavandergaag januari 10, 2012 bij 3:18 pm #

    Toevallig heb ik ook net een blog geschreven over zomertrends van deze zomer! Maar dan met foto’s van de designers. Hele mooie foto’s! En mijn favoriet is denk ik foto 3!

Geef een reactie

