H&M FAVO’S

5 Jan

Misschien ken je het wel, van die dagen dat je zo ontzettend veel zin hebt om de stad in te trekken en echt alles te kopen wat je past. Oké, misschien niet alles te kopen, maar je in ieder geval niet laat tegenhouden door een kleine twijfel aan een bepaald item. Vandaag voelde ik zo’n momentje opkomen, dus besloot expres thuis te blijven en gewoon wat webshops af te kwijnen naar enkele extreem leuke items! Items die hun geld waard zijn, en die ik dan ook gegarandeerd als waarde voor hun geld zal dragen (niet als ¼ dat nu in mijn kast hangt, en zelden tot nooit gedragen wordt!).

Ik heb wat items geselecteerd die me bij de online shop van H&M aanspraken. Als ik nu was gaan shoppen, had ik ze gegarandeerd gekocht. Ben ik even blij dat ik veiligheidshalve thuis ben gebleven en me dus geen zorgen moet maken over die hap in mijn budget…

Glitter, kant, fellere kleuren, gouden accessoires, sleehakken en leer zijn echt mijn favoriete trends van het moment. Dit merk je weer meteen in de bovenstaande selectie. Het nep leren jasje dat je onderaan recht in de collage ziet is één van mijn favorieten. Ook de dubbele ring met de gouden veer vind ik helemaal geweldig. Persoonlijk draag ik wel niet vaak ringen, omdat ik niet echt mooie handen/vingers heb. Vooral de afgebeten nagels maken het niet echt beter. Maar hier wordt in 2012 zeker aan gewerkt!

Wat vind je van bovenstaande items van de H&M? Welke is je favoriet?

 

26 Reacties to “H&M FAVO’S”

  1. Sam januari 5, 2012 bij 5:20 pm #

    Gorgeous choices, I’d love so get so many of them…especially the blue blazer. We sadly don’t get H&M here :(

  2. SOLD OUT FOREVER januari 5, 2012 bij 6:29 pm #

    oooh die oorbellen met dat peace teken vind ik echt geweldig, die MOET ik hebben :)!!

    ze hebben weer mooie items voor opkomend seizoen he, alleen ik heb met mezelf afgesproken dat ik ga sparen voor mn barcelona stage en dit jaar voornamelijk weer mn kleertjes zelf ga maken ipv kopen kopen kopen :)!!

    xx

  3. Sacha januari 5, 2012 bij 6:48 pm #

    Ze zijn allemaal superleuk :)

  4. Elien januari 5, 2012 bij 6:57 pm #

    allemaal heel mooi!!

  5. Svea januari 5, 2012 bij 7:01 pm #

    Ik vind alle accesoires die hier tussen staan erg mooi! :D

  6. Tessa januari 5, 2012 bij 7:07 pm #

    dat zwarte jurkje <3 moooi

  7. Hanna januari 5, 2012 bij 7:24 pm #

    die dubbele ring is echt ontzettend classy!
    xxxx

  8. Vitavie januari 5, 2012 bij 8:12 pm #

    Hey! Cool items!
    I love the black jacket..!
    Have a nice evening:)

    http://vitavie-w.blogspot.com/

  9. Jara januari 5, 2012 bij 8:28 pm #

    Super leuke items! De veren oorbellen zijn mijn favoriet!

  10. Lisa januari 5, 2012 bij 8:52 pm #

    Oooh, zitten leuke items bij zoals die schoenen, veren oorbellen en glitterend topje :D

  11. Sanja januari 5, 2012 bij 9:59 pm #

    Die blauwe blazer!
    Dat zwart jurkje met kant!
    DIE LEREN FRAK ♥

  12. shannara januari 5, 2012 bij 10:16 pm #

    als ik moet kiezen…de laarsjes

  13. Martine januari 5, 2012 bij 10:48 pm #

    Slim dat je bent thuisgebleven! Ik trek wel altijd de stad in met alle gevolgen van dien.. Gelukkig heb ik niet echt dingen die ik niet draag.. Geloof ik? :) Ik vind het leren jasje echt geweldig, jammer dat hij 150 euro is anders had ik ‘m meteen gekocht
    x Martine

  14. Grace januari 6, 2012 bij 3:37 am #

    omy goodness you and your sister are so darling and cute! love your picks!

  15. jamie januari 6, 2012 bij 6:10 am #

    i tend to love almost everything H&M!! these are some great pieces, babes!

    love, jamie
    @jamielechic

  16. Erin januari 6, 2012 bij 6:12 am #

    gorgeous picks! I love that glittery top!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

  17. Jolien januari 6, 2012 bij 7:58 am #

    ik vind alles wel mooi! Vooral het leren jasje en de ring

  18. Vitavie januari 6, 2012 bij 10:57 am #

    haha thank you, and I’m sorry…maybe this way?

    Coole items!Ik hou van de zwarte jas..!Heb een leuke avond:)

    xx

    http://vitavie-w.blogspot.com/

  19. Quinty januari 6, 2012 bij 12:11 pm #

    Superleuk!

  20. Livia januari 6, 2012 bij 3:27 pm #

    Wauw! super mooi allemaal!

    xx

  21. Nina januari 6, 2012 bij 4:44 pm #

    Mooie items zitten ertussen he!!

  22. deijsprinses januari 6, 2012 bij 5:02 pm #

    De tas en de rode schoenen!

  23. Myrthe januari 6, 2012 bij 5:41 pm #

    De kledingitems bij H&M vind ik de laatste tijd ook helemaal geweldig, als ik weer geld heb ga ik er zeker wat van kopen! Haha. :P

  24. salwavandergaag januari 7, 2012 bij 7:05 am #

    Goeie smaak heb je! Die top is mijn favoriet, echt geweldig!

  25. cole1962 januari 25, 2012 bij 8:39 pm #

    Howard was a toasty large, and produced automotive succedaneum invasive his model, america and a sempervirent vale of tears order. http://fumyjpe.com

  26. tjrycta januari 28, 2012 bij 4:39 am #

    JF839s uoajqjqylvnl, [url=http://qwyvdoaomaoi.com/]qwyvdoaomaoi[/url], [link=http://pxlufkmbcifj.com/]pxlufkmbcifj[/link], http://tbclkwljekfu.com/

Geef een reactie

