Oudjes aan de macht in 2012

4 Jan

Veel mode-iconen proberen het te maken met hun unieke stijlen, maar Iris Apfel heeft het al gemaakt en is het nog steeds aan het maken. Met haar 90jarige leeftijd (ja je leest het goed: 90 JAAR!) en haar smaak voor mode en beauty is ze hipper dan ooit. Binnenkort gaat ze zelfs haar eigen make-upcollectie lanceren, geïnspireerd op haar eigen stijl. Here are some amaaaaazing pictures:

Ookal is Iris Apfel al 90 jaar, we kunnen niet ontkennen dat ze geen stijl heeft. Integendeel, ze zondert zich af van andere mode-iconen door al haar kleding iets unieks te geven. Ze ziet er zelf ook altijd heel fashionable uit (of voor sommige misschien iets too much?) door haar zéér grote, ronde bril en al haar sieraden. Ja, dat Iris Apfel houdt van sieraden is een feit. Zo doet ze soms 5 of meer kettingen over elkaar aan, en bij haar armbanden is dit net hetzelfde verhaal.

Oudjes aan de macht in 2012, dat is wel duidelijk!
Wat vind jij van Iris Apfel?

15 Reacties to “Oudjes aan de macht in 2012”

  1. shannara januari 4, 2012 bij 9:41 am #

    Ziet er een pittige tante uit, gaaf dat ze zo zich zelf blijft

  2. scarlett januari 4, 2012 bij 9:50 am #

    Ze heeft zeker stijl, daar heb ik wel respect voor, maar haar stijl spreekt mij niet aan. xxxx

  3. Marijke januari 4, 2012 bij 10:30 am #

    Geweldig!

  4. Josephine januari 4, 2012 bij 10:46 am #

    Apart, maar ik vind het niet echt iets. :P

  5. Anne januari 4, 2012 bij 10:49 am #

    Volgens mij komt er binnenkort een soort streetstyle boek op de markt met allemaal van deze oudjes, waar zij ook aan mee werkt!

  6. Hafsah. januari 4, 2012 bij 11:10 am #

    Leuke post! x

  7. Gabriella januari 4, 2012 bij 12:14 pm #

    Leuk artikel, maar vind haar stijl niet echt mooi

  8. Svea januari 4, 2012 bij 12:17 pm #

    Nou, ik vind heer stijl wel iets hebben, maar die gigantische bril gaat voor mij toch net ietsje te ver.

  9. Sacha januari 4, 2012 bij 12:39 pm #

    Ik heb niets met haar stijl, maar vind het wel ontzettend leuk om te zien dat ze nog zo veel met mode bezig is. :)

  10. Vintagirie januari 4, 2012 bij 12:59 pm #

    Whaha wat ontzettend cool., Zij kan het ook echt hebben, ik zie mijn oma er niet zo snel in en die is nog jonger! En die bril, geweldig.

  11. Luna januari 4, 2012 bij 1:35 pm #

    hahaha ge-wel-dig

  12. Quinty januari 4, 2012 bij 3:27 pm #

    haha ik vind het wel grappig,,, maar leuk is anders.

  13. Martine januari 4, 2012 bij 6:34 pm #

    Wauw wat een gave vrouw! En al 90, wow! Ik hoop dat ik me dan ook zo kan kleden, echt cool :)
    x Martine

  14. SOLD OUT FOREVER januari 5, 2012 bij 7:54 am #

    hahaha dat is echt ontzettend cool :) xx

  15. Myrthe januari 5, 2012 bij 1:29 pm #

    Haha, geweldig zeg! En dat ze al 90 jaar is, heel knap ook! :)

Geef een reactie

