SPRING 2012 Isabel Marant

3 Jan

Nu de winter eigenlijk al een hele tijd bezig is, maar je hem eigenlijk nog niet echt opmerkt, kijk ik meer en meer uit naar de zomer. De winter nu is niet veel. Als er nu een mooi dikke laag sneeuw buiten lag, dan konden we tenminste nog een sneeuwballengevecht houden met heel de buurt of een huge sneeuwman bouwen, maar nu is dit allemaal niet mogelijk. Dit tussenin-weer: geen sneeuw, geen zon, is niks voor mij. Met de heerlijke zomer in mijn achterhoofd bewonderde ik de collectie voor de lente van 2012 van Isabel Marant. Mooie jurkjes met printen, uitsnijdingen, kant en gebleekte vlekken.

Het vierde en vijfde jurkje is mijn favoriet. Ik ben nog steeds helemaal weg van kant inderdaad. Door mijn momenteel opnieuw terugkerende Gossip Girl verslaving vind ik jurk numero dos ook erg leuk. Ze heeft ook enkele leuke meer jogging achtige broeken in haar collectie gemengd, waar ik echt helemaal weg van ben. Vooral een bordeau rode vond ik heel erg mooi. Je vindt hem niet terug in bovenstaande foto’s.  De breide accenten in sommige items vind ik ook helemaal geslaagd. Enkel van de gebleekte vlekken ben ik iets minder overtuigd. Op het grijze stofje vind ik het nog niet zo storend, maar op het rode vind ik het persoonlijk niks.

Wat vind jij van de collectie?

17 Reacties to “SPRING 2012 Isabel Marant”

  1. Sacha januari 3, 2012 bij 1:58 pm #

    Ik vind het echt een leuke collectie. Ik krijg nu nog meer zin in de zomer

  2. Hafsah. januari 3, 2012 bij 3:03 pm #

    leuke collectie! x

  3. Josephine januari 3, 2012 bij 3:11 pm #

    Oeeh I like! Ik vond die van vorig jaar ook mooi, Isabel Marant is echt tof!

  4. Martine januari 3, 2012 bij 3:26 pm #

    Hmm er zit niet heel veel bij wat ik leuk vind maar die groene jas is echt geweldig en de knitted trui ook <3
    x Martine

  5. projectbeautyfashion januari 3, 2012 bij 4:51 pm #

    Het 2de en 3de jurkje vind ik echt super, heb zo’n zin in de zomer dankzij deze post :p x

  6. Svea januari 3, 2012 bij 5:47 pm #

    Nee, eerlijk gezegd vind ik deze collectie niet zo geweldig… Maar zin in de zomer heb ik zeker wel!

  7. Dorien januari 3, 2012 bij 5:57 pm #

    Wat leuk dat jullie samen een blog zijn begonnen :) ! Echt een mooie collectie van Isabel Marant !

  8. Anouck januari 3, 2012 bij 6:22 pm #

    Ik volg jullie!

  9. CLIFF januari 3, 2012 bij 6:32 pm #

    Loooove the collection, the black dress with a metal strap is my favorite! :)

    CROP.CRIP.CROP

  10. scarlett januari 3, 2012 bij 7:25 pm #

    Ik vind Isabel Marant zo goed. Deze collectie is ook erg mooi.. xx

  11. Blue Vanilla januari 3, 2012 bij 8:09 pm #

    LOVE! One of each piece please!
    xx

    Hot Pink Day
    Shop Blue Vanilla

  12. Myrthe januari 3, 2012 bij 8:19 pm #

    Wat een prachtige collectie, mooie items komen voorbij!

  13. Nina januari 3, 2012 bij 8:33 pm #

    Mooie collectie.
    Ik volg jullie nu via bloglovin.
    http://www.ninajosephine.com

  14. Sam januari 3, 2012 bij 10:52 pm #

    Simple and chic lines, got a bit of a tribal feel to it. Good post!

  15. Laralaurenthia januari 5, 2012 bij 1:12 pm #

    In je titel staat IsabAl Marant maar het moet Isabel zijn ;) verder vind ik het een leuke collectie, ik krijg gelijk zin in de zomer!

  16. Marloes januari 7, 2012 bij 3:17 pm #

    Isabel Marant heeft altijd weer mooie items en jurkjes in haar collecties!

Geef een reactie

