Double Vision Swatch by Jeremy Scott

2 Jan

Jeremy Scott ontwikkelde samen met Swatch een tijdje geleden een horloge collectie die uit 5 modellen bestaan. Het is een erg aparte maar karakteristieke collectie. Toen ik laatst deze horloges op internet tegenkwam, besloot ik er een bericht aan te wijden. En dan vooral voor deze horloge:

Deze horloge wordt de Double Vision Swatch genoemd, wat vrij logisch is, toch? Dit vind ik echt een grappig concept en het biedt twee keer zoveel plezier. Dit horloge heeft twee wijzerplaten die bestaan uit rode en witte cirkels. Het kost €75 en het heeft een zwarte kunststof band. Niet echt iets om meteen te kopen, maar ik vind het wel een leuk en origineel model.

Lekker handig, toch? Het was helemaal handig geweest bij nieuwjaar. Dan had je nog sneller en beter kunnen aftellen naar het volgende jaar! Bij on was heel de zaal 3 minuten te vroeg met het aftellen, haha.

Wat vind jij van deze horloge?

XOXO

19 Reacties to “Double Vision Swatch by Jeremy Scott”

  1. Svea januari 2, 2012 bij 12:27 pm #

    Nou, ik vind de horloge jammergenoeg helemaal niets!

  2. jessy januari 2, 2012 bij 1:03 pm #

    haha echt geweldig!

  3. roos januari 2, 2012 bij 1:18 pm #

    wow dat is echt apart haha. niet echt mijn stijl maar wel heel gaaf!

  4. lisanne januari 2, 2012 bij 1:20 pm #

    wat een super leuke blog heb je! en wat een grappig horloge haha
    liefs, lislovesfashion.blogspot.com

  5. Nina januari 2, 2012 bij 3:28 pm #

    Niet mijn ding. Sorry!

  6. Myrthe januari 2, 2012 bij 3:39 pm #

    Wat een leuke horloge zeg, geweldig!

  7. ivette januari 2, 2012 bij 3:53 pm #

    awesome!!

  8. Zoe januari 2, 2012 bij 4:26 pm #

    wowww!!!hahaha

  9. Beauty Koning januari 2, 2012 bij 4:33 pm #

    Wow, ik vind hem wel heel vet hoor!

  10. Sam januari 2, 2012 bij 5:38 pm #

    Hello dollz, Baie dankie vir die kommentaar. Ek waardeer dit baie!

  11. Lien januari 2, 2012 bij 5:57 pm #

    Haha, grappig ;)

  12. mirjam januari 2, 2012 bij 6:02 pm #

    hahaa ziet er super grappig uit!
    leuk!
    Nieuwe outfitpost – NYE
    http://www.mirfashion.blogspot.com

  13. Hanna & Christel januari 2, 2012 bij 6:12 pm #

    Haha best grappig!
    Vooral die bril!

    Nog een gelukkig nieuw jaar!

    <3

  14. Dominika januari 2, 2012 bij 6:30 pm #

    I don’t understand a word of it, but the watch looks interesting :) Happy New Year to you!

  15. Manon januari 3, 2012 bij 9:38 am #

    Ziet er best grappig uit!!

  16. glasmetwater januari 3, 2012 bij 10:35 am #

    Super leuk horloge,weer eens iets anders.
    Kopen: misschien
    Dragen: hmm, nee :)

  17. deijsprinses januari 3, 2012 bij 8:15 pm #

    Ik heb het ook bekeken toen ze uitkwamen (dat is toch al lang geleden, niet?) maar ik zie het nut er niet van in en zo mooi vind ik het nu ook niet…
    Maar ’t is verdorie wel speciaal!

    • thebloggingsisters januari 3, 2012 bij 8:40 pm #

      Ja klopt, het is inderdaad al wel een tijdje geleden.. Achja, het is weer eens wat anders he :)

Geef een reactie

