HAPPY 2012!

1 Jan

Hi loca people!  Het is 1 januari 2012, de eerste dag van het nieuwe jaar. Toch elk jaar weer iets speciaal, toch? Een nieuw jaar betekent nieuwe ervaringen, ontmoetingen, belevenissen, goede, maar vaak ook minder goede momenten en noem maar op. Voornemens horen er ook elk jaar weer bij. Dit jaar heb ik niet echt speciale goede voornemens. Deze werken meestal toch niet bij mij, heb ik de afgelopen 17 jaar gemerkt. Ik maak ze, net zoals vele anderen. De eerste twee, drie maanden (soms) lukt het me nog wel, maar de rest van het komende jaar raken ze achterop en vergeten. Het enige, wat ik ondertussen al vele vele jaren probeer, is stoppen met nagelbijten. Dit ga ik ook in 2012 nog niet opgeven, ook al lijk ik een hopeloos geval. Dit ga ik dus in 2012 nog niet opgeven.2012 wordt sowieso weer een speciaal jaar niet alleen door de film, die verspelde dat de wereld nu zou vergaan (wat gelukkig niet klopte). Ik zal dit jaar, als alles goed gaat:

  • mijn eerste modeshow organiseren!
  • voor het eerst naar Curaçao gaan!
  • afstuderen!
  • zonder ouders, met vriendinnen naar het buitenland trekken!
  • een kot zoeken (en hopelijk vinden!) in Leuven
  • een studiekeuze maken (spannend & moeilijk als je het mij vraagt)

Heel wat dingen om naar uit te kijken dus! Ik wil jullie ook al allemaal een happy new year toewensen, waar al je wensen en dromen in vervulling zullen komen en natuurlijk veel geluk, liefde & vrijheid. Hieronder nog een paar leuke voornemens voor het komende jaar! Enjoy en nog veel plezier vandaag met familie, vrienden, vriendjes en iedereen die je liefhebt!

XOXO

19 Reacties to “HAPPY 2012!”

  1. Josephine januari 1, 2012 bij 10:29 am #

    Oeh waar heb je die plaatjes vandaan, die zijn leuk! Ik ben zo benieuwd hoe de modeshow gaat en wat vet dat je alleen naar het buitenland gaat en misschien ook nog naar Curaçao, heel gaaf. Gelukkig nieuwjaar!

  2. Marieke januari 1, 2012 bij 10:55 am #

    Gelukkig nieuwjaar! Alles wat jij dit jaar gaat doen klinkt héél goed! :D

  3. scarlett januari 1, 2012 bij 1:28 pm #

    Wat GAAAAF dat je zelf een modeshow mag organiseren en dat je lekker op vakantie gaat. Veel succes met het maken van een studiekeuze!! Happy 2012!xxx

  4. eline januari 1, 2012 bij 5:09 pm #

    gelukkig nieuwjaaar!!
    leuke blog hebben jullie.
    ik volg jullie
    xxx

  5. Sacha januari 1, 2012 bij 6:32 pm #

    Happy new Year :D

  6. SOLD OUT FOREVER januari 1, 2012 bij 10:18 pm #

    Happy new year girls!!

    xx

  7. Lisa januari 1, 2012 bij 10:50 pm #

    Leuke voornemens, wens je veel succes met je eigen modeshow toe, echt gaaf dat je zoiets zal doen :D

    Leuke blog heb je trouwens, heb je ontdekt doordat je een reactie had geplaatst op mijn blog waarvoor dank :D Dat waardeer ik :)

    • Lisa januari 1, 2012 bij 10:50 pm #

      PS: happy and healthy 2012 to you! :) x

  8. Saskia januari 2, 2012 bij 7:01 am #

    Gelukkig 2012 gewenst!
    Er gaan heel wat leuke dingen gebeuren in 2012 zo te lezen, geniet ervan :)

  9. Caroline [DreamLoveLife] januari 2, 2012 bij 9:16 am #

    De beste wensen!

    Er staan wat leuke dingen gepland ;)

    Liefs!!

  10. Danice januari 2, 2012 bij 9:59 am #

    Gelukkig nieuwjaar! Je hebt leuke dingen gepland staan!

  11. Svea januari 2, 2012 bij 9:59 am #

    Gelukkige nieuwjaar! Geniet ervan! :D x

  12. jennn januari 2, 2012 bij 10:28 am #

    Gelukkig nieuwjaar! Leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog.

  13. Iris januari 2, 2012 bij 11:22 am #

    Jullie ook een gelukkig nieuwjaar! xx Iris

  14. Phara januari 2, 2012 bij 7:44 pm #

    Veel dingen om naar uit te kijken!! Een heel gelukkig nieuwjaar.
    X

  15. Tonya januari 3, 2012 bij 8:06 am #

    This post is so adorable! I love all of your wishes! I definitely wish I could stop biting my nails :/ hahah

    http://www.themoptop.com

  16. Lady bonbon januari 3, 2012 bij 10:10 pm #

    Frist of all just have to say kudos to you two for blogging together! I could never do that with my sister ha.
    Although I can’t understand much of what you are writing, I do enjoy the pictures.. thanks!

  17. Lise januari 8, 2012 bij 7:18 pm #

    Jullie hebben echt een geweldige blog. Ik volg Tine al van haar vorige blog, echt super! Geweldig dat jullie als 2 zusjes nu samen een blog hebben! Heel veel succes er nog mee!
    En een happy 2012!
    Liefs,
    Lise

  18. Karina januari 20, 2012 bij 4:01 pm #

    plaatje 39: zijn toch clarks desert boots, geen converse???

Geef een reactie

