JAMAICAN PANTS!

31 Dec

Je kunt ze de laatste tijd gewoon niet meer missen, de donker rode, donker groene en gele broek. Ik denk persoonlijk altijd aan ‘the Jamaican pants’, aangezien de typische rasta colors rood, groen en geel zijn. Zelf heb ik ze ook alle drie! Op mijn donker rode en donker groene broek ben ik helemaal verliefd. Ik heb ze een tijdje geleden in Eindhoven gekocht. De rode heeft schattige gouden ritjes onderaan bij de pijpen en bij de zakken. Ik kocht deze bij de Zara. Ben je op zoek naar simpel gekleurde broeken? Dan moet je zeker eens bij ‘Sting’ binnengespringen! Hier vind je namelijk elke kleur. Hier vond ik dan ook mijn donkergroene broek. Mijn gele broek komt van Forever 21.

De outfit van de jongen met de gele broek vind ik persoonlijk helemaal geweldig! Ook foto drie en vier met de rode broek behoren tot mijn favorieten. Qua groene broek vind ik de laatste wel leuk. Ook met mijn broeken zullen er nog outfits aankomen, so stay tuned!

Ben jij een fan van deze broekenkleuren en combinaties?

18 Reacties to “JAMAICAN PANTS!”

  1. Marieke december 31, 2011 bij 10:30 am #

    Leuke broeken, vooral de groene en de rode! Dat is eens wat anders dan een gewone spijkerbroek :D

  2. deijsprinses december 31, 2011 bij 11:01 am #

    Ik wil mij wel wagen aan een donker rode broek!

  3. danlëlle december 31, 2011 bij 11:17 am #

    Alvast een heel gezond , gelukkig en mooi 2012 gewenst:)

    Jullie hebben er een neiuwe volger bij:D ik volg via bloglovin, zou je me mischie terug willen volgen?
    Colourful-Frutsel

  4. danlëlle december 31, 2011 bij 11:18 am #

    Nog bedankt voor je ractie:)

  5. danlëlle december 31, 2011 bij 11:19 am #

    ik volg jullie via bloglovin, :)

  6. Myrthe december 31, 2011 bij 11:34 am #

    Wat een mooie broeken! Ik heb toevallig ook gister een bordeauxrode broek gekocht, ik ben er helemaal happy mee! Leuke blog hebben jullie trouwens, ik ga jullie gelijk even volgen.

  7. SOLD OUT FOREVER december 31, 2011 bij 12:20 pm #

    ja ik hou van die broeken, geel zou ik wel nooit dragen, is gewoon echt mijn kleur niet, maar ik heb een donker groene en rode in mn kast hangen!!

    fijne jaarwisseling meiden!!

    xx

  8. Veronique december 31, 2011 bij 12:22 pm #

    This pants are great:) I love this red one, and I`ll buy it :D

  9. Livia december 31, 2011 bij 12:24 pm #

    Ik vind groen en rood heel erg mooi.
    xx Happy new year!

  10. scarlett december 31, 2011 bij 12:37 pm #

    Ik vind de ‘burgundy’ en groene versie vooral mooi! xx

  11. Sam december 31, 2011 bij 1:08 pm #

    Hi Sweety, Wishing you a fantastic New Years, may 2012 bring you lots of luck, love, success and happiness. May you continue to entertain us with your fabulous blog!
    Luv, Sam

  12. roos december 31, 2011 bij 1:36 pm #

    Leuke broeken, ik vind van die rode broeken heel erg mooi.

  13. Sacha december 31, 2011 bij 1:53 pm #

    Ik vind ze echt ontzettend leuk. Vooral de rode en groene :) ik heb zelf een wat fellere rode broek, maar ik vind vooral die donkerdere broeken het mooist zoals burgundy enzo.

  14. axelleeee december 31, 2011 bij 4:30 pm #

    leuje foto’s ik heb nog geen een kleur van die 3 wel roze en een fel blauw , moeten we maar eens ruimte maken in mijn kast :D

  15. Dhini december 31, 2011 bij 4:33 pm #

    Jamaican pant..nog nooit gehoord maar zo te zien …stoer pant
    en ik wil ze hebben

  16. Anne vdh januari 1, 2012 bij 12:08 pm #

    Geweldig zo’n gele broek! Die groene vind ik ook erg mooi!
    Ik zou ze zelf alleen anders combineren, rood-groen-geel zal je mij niet snel zien dragen. Maar ik moet zeggen dat ik de combinaties hierboven toch wel tof vind!

  17. Svea januari 2, 2012 bij 10:04 am #

    Ze zijn echt superhip, ik zie ze echt overal! Maar zelf heb ik slechts een rode broek (je weet wel, van de periode waarin rode broeken zo ongeloofelijk hip waren xd), maar die doe ik eigenlijk (bijna) nooit aan. Misschien moet ik daar toch maar eens verandering in brengen ;) Leuke post! x

  18. Lise januari 8, 2012 bij 7:19 pm #

    Geweldige broeken!
    Liefs!

Geef een reactie

