WELCOME BACK!

30 Dec

Hi guys, het is officieel! Wij, de zusjes van den Borne, ook wel bekend als Tine en Judith, beginnen weer met bloggen! Na een tijdelijke pauze zijn we er pas achter gekomen hoe hard we het bloggen eigenlijk missen. Het is echt een geweldige belevenis geworden! Contact met medebloggers, persberichten ontvangen in je mailbox, naar de modefabriek in Amsterdam trekken, uitgenodigd worden op persevents,winacties organiseren, en natuurlijk het bloggen zelf het en lezen van jullie reacties. In 2009 hadden we een ook een blog opgericht, en nu twee jaar later proberen we het nog eens. TheBloggingSisters is gebaseerd op onze passie voor mode en het feit dat we gezellige zusjes zijn natuurlijk! Anders als op Glimgirls hebben we nu niet alleen via wordpress gewerkt, maar hebben we ook meteen een eigen domein aangemaakt. Je kunt ons nu dus bereiken via www.thebloggingsisters.nl , maar ook via www.thebloggingsisters.be (momenteel nog niet beschikbaar door problemen met mastercard, dit wordt morgen geregeld!) of natuurlijk het simpele www.thebloggingsisters.wordpress.com. Er zal dagelijks een nieuw berichtje verschijnen op de blog, afgewisseld geschreven door Judith en mij. Wat je zeker al kunt verwachten, zijn outfitsposts, winacties en nog veel, veel meer fashion en inspiratie.

Een klasgenote van mij is volop bezig aan een eindwerk over fotografie. Hiervoor was ze op zoek naar modellen, die haar konden helpen bij een “fashionfotoshoot”. Judith en ik hebben ons aangeboden en zijn gisteren aan de slag gegaan samen met Sofie. Ben je dus benieuwd naar de foto’s? Volg ons dan zeker! :-) Tot nu toe kun je ons volgen op Twitter en Bloglovin, later gaan we zeker ook via facebook bereikbaar zijn. Ik heb nog wel een persoonlijk lookbook adres. Ik zou het ook altijd leuk vinden, mocht je me hier volgen. Zou je graag meer over ons persoonlijk weten? Dan kun je altijd eens gaankijken op de pagina ‘about’, ook zal er wel eens een persoonlijke post verschijnen. Zo is de affiche van mijn modeshow, die ik samen met een vriendin voor ons eindwerk aan het organiseren ben, af en hier zou ik ook wel eens een artikel aan willen wijden.

Heb je voor de rest nog vragen, opmerkingen, aanvragen, tips, mededelingen of iets dergelijks dan mag je altijd twitteren of mailen naar thebloggingsisters@hotmail.com!

XOXO Tine&Judith

14 Reacties to “WELCOME BACK!”

  1. Josephine december 30, 2011 bij 1:56 pm #

    Aaah wat leuk joh, ik blijf natuurlijk deze blog bezoeken. Nu heb ik wel veel moeite met wie wie is, jeetje jullie lijken veel op elkaar!

  2. Marieke december 30, 2011 bij 2:26 pm #

    Wat een leuke foto’s! Echt heel leuk dat jullie weer zijn begonnen, ik ben heel benieuwd naar de artikels en ga jullie nu op bloglovin toevoegen! Ik ga even rondkijken op jullie blog hoor :D

  3. SOLD OUT FOREVER december 30, 2011 bij 6:36 pm #

    super leuk :) we zijn benieuwd!! we volgen jullie alvast met bloglovin <3

    xx Pien & Cecile

  4. ellenvanlent december 30, 2011 bij 6:40 pm #

    Wat leuk, heel veel succes met het bloggen!
    Jullie hebben er een nieuwe follower bij :)

    xoxo

  5. glasmetwater december 30, 2011 bij 9:39 pm #

    Ik ben in ieder geval benieuwd… :)

  6. zarahcari december 30, 2011 bij 9:47 pm #

    Veel suc6 en plezier :)

  7. Luna december 30, 2011 bij 10:04 pm #

    oh leuk! jullie/jij zijn weer op nieuw begonnen! :D ik ga jullie gelijk even volgen! ben benieuwd!

  8. clara turbay december 31, 2011 bij 1:00 am #

    happy new year excellent blog keep walking!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

  9. Myrthe december 31, 2011 bij 11:42 am #

    Zo leuk dat jullie opnieuw zijn begonnen, maar dan samen! :)

  10. Marjolein december 31, 2011 bij 12:32 pm #

    Oo leuk ;D Ik ga jullie ook volgen.

  11. Sam december 31, 2011 bij 1:09 pm #

    Hi Sweety, Wishing you a fantastic New Years, may 2012 bring you lots of luck, love, success and happiness. May you continue to entertain us with your fabulous blog!
    Luv, Sam

  12. Lisa! januari 1, 2012 bij 8:17 pm #

    Leuk dat jullie opnieuw begonnen zijn (;
    Ik ga jullie zeker volgen!

  13. Soophisticated januari 3, 2012 bij 6:04 pm #

    Leuk meiden!! x

  14. Lise januari 8, 2012 bij 10:13 am #

    Super dat jullie samen een blog beginnen nu! Ik volg jullie alvast!

Geef een reactie

