WIN -5/7- Mr. Moustache from Capricci!

11 mrt

Here we are again! Nu beloof ik het je plechtig: we zijn terug! De grootste drukte van afgelopen weken is voorbij en we kunnen ons weer helemaal concentreren op het bloggen! Ik heb er in ieder geval al weer ontzettend veel zin in. Je wilt niet weten hoe hard ik dit gemist heb afgelopen week! We beginnen maar weer eens met een leuke winactie voor jullie, om onze afwezigheid een beetje terug goed te maken! De winnaars zullen trouwens eind maart bekend worden gemaakt, dus houdt de site zeker in de gate!

Vandaag maken jullie kans op Mr. Moustache van de sieradenwebshop: Capricci! Capricci is een webwinkel in sieraden en mode accessoires dat is opgericht in mei 2007 door de destijds 18 jarige Morena van den Wittenboer. Capricci is niet alleen een webwinkel waar je terecht kunt als je op zoekt bent naar iets specifieks, maar ook een webwinkel waar je uren kunt rondsnuffelen naar leuke hebbedingetjes want er zijn bijna wekelijks nieuwe updates! Het assortiment bestaat uit sieraden, gifts, tassen, sieradenrekjes en meer. Een aantal van de merken die er op Capricci.nl te vinden zijn, zijn: Disney Couture Jewelry, Mischa Barton, Umbra en Nica. Daarnaast is er natuurlijk ook hun eigen sieraden- en accessoire label Capricci! De lay-out van de site ziet er ook echt geweldig uit, vol met girlpower!

Jullie maken kans op bovenstaande zilveren ketting met een acryl snorretje. De ketting is 45 cm lang en ontzettend leuk te combineren op oneindig veel manieren. Une moustache is niet alleen een zeer bekend fashionicoontje in Frankrijk, Paris, maar ook bij ons is het helemaal in! Wil jij dus straks deze ketting om je nek? Lees dan zeker verder.

Wat moet je doen?

OF (mag ook allebei natuurlijk!)

  • Volg ons op Bloglovin! (Wanneer je bijvoorbeeld geen Twitter hebt, of liever met Bloglovin werkt.
  • Stuur tot slot een mailtje naar thebloggingsisters@hotmail.com of laat achter in een reactie via welk medium je ons volgt.

Veel succes! En neem zeker eens een kijkje op Capricci.nl, want naast dit sieraad verkopen ze nog tal van andere leuke hebbedingetjes!

XOXO

28 Reacties to “WIN -5/7- Mr. Moustache from Capricci!”

  1. Chloe maart 11, 2012 at 9:36 am #

    Leuke winactie weer! Ik doe mee (:
    - Ik volg jullie via twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/littlecstar/status/178775901134266368
    - Ik volg jullie via Bloglovin en GFC
    x

  2. Charlotte maart 11, 2012 at 9:45 am #

    Wauww, echt een hele gave ketting!
    Ik volg jullie via bloglovin en heb dit artikel geliked! :D

  3. Chen Chen maart 11, 2012 at 9:48 am #

    Super leuke winactie!
    Ik zoek al een tijdje naar een leuke moustache ketting!
    # Ik volg jullie op Bloglovin’.

    Liefs,

  4. Lien maart 11, 2012 at 10:36 am #

    Wauw, super leuk!
    Ik volg jullie via Bloglovin’ en heb geliked
    x

  5. Martine maart 11, 2012 at 11:02 am #

    Erg leuk, maar ik heb ‘em al :)
    x Martine

  6. Celien maart 11, 2012 at 11:41 am #

    Ik volg jullie via bloglovin,
    en ik vind de ketting super leuk :)

  7. Joanne maart 11, 2012 at 12:14 pm #

    Yay! Leuke winactie, supermooie ketting! :)
    Ik volg jullie al, sinds ik bloglovin heb, via bloglovin & ik like dit artikel.
    Heb geen twitter, sorry.. anders had ik dat ook met alle liefde gedaan!
    Ik zou graag willen winnen omdat.. ik al heel lang op zoek ben naar een leuke ketting, maar nooit de goede kan vinden. En ik, als student, heb helaas ook niet al te veel te besteden. Daarom is dit perfect!

    xx

  8. Marjolein maart 11, 2012 at 12:26 pm #

    Nice, ik doe dus mee (: IK volg jullie met Twitter & Bloglovin’ en ik heb het bericht getweet. Ik volg jullie via MarjoleinZoet.

  9. Nina maart 11, 2012 at 3:09 pm #

    Leuke actie!

  10. Cherel maart 11, 2012 at 3:36 pm #

    Leuke winactie, ik doe graag mee!
    Ik volg jullie op bloglovin’ en heb dit artikel geliked!

  11. Lisa maart 11, 2012 at 5:06 pm #

    Super leuke giveaway! Echt awesome zo’n mustache ketting! Ik doe mee, ik volg jullie via bloglovin en heb het artikel geliked! Hopelijk win ik(: Liefsx

  12. Laura maart 11, 2012 at 5:43 pm #

    Via Bloglovin! (:

  13. Hanna maart 11, 2012 at 6:56 pm #

    zo gaaf!
    ik volg jullie met bloglovin. ik heb geen twitter dus ik heb het bericht geliked en het staat in mijn side-bar! liefs!

  14. Ivona maart 11, 2012 at 8:22 pm #

    Ik volg jullie op bloglovin’ en heb de actie geliked!

  15. Elien maart 11, 2012 at 9:58 pm #

    Wow, wat leuk! Ik wil echt heel graag zo’n ketting! Ik doe mee!
    Ik volg de beide twitteraccount en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/178962828001157120
    Ik volg je ook op bloglovin en dit artikel geliked (:
    Liefs,

  16. Petra maart 12, 2012 at 9:53 am #

    Hierbij mijn reactie.

    Volg jullie op twitter (Capricci natuurlijk ook) en op bloglovin!
    En heb jullie geretweet! Heb de blog ook geliked.

  17. Benthe maart 12, 2012 at 6:22 pm #

    Heej The Blogging Sisters!

    Ten eerste vind ik jullie site echt geweldig! Hij is mooi, duidelijk en superuber interessant! En deze winactie is ook weer super leuk en die ketting is echt WAUWSSS!

    - Ik volg jullie op Bloglovin en heb dit artikel natuurlijk geliked!
    - Ik volg jullie op twitter en ik volg Capricci ook!
    -Ik heb over deze te vette winactie ook getweet
    En dit volges mij alles wat ik hiervoor moest doen!<3
    En nu nog hopen dat ik hem win,(Fingers Crost)! Echt super dat jullie dit bedacht hebben!

    Heel veel liefsx

  18. Lara maart 12, 2012 at 6:50 pm #

    Ik volg jullie via Twitter & heb getweet :)
    Ik zoek al langer voor een moustache ketting dus ik hoop dat ik win :D xx

  19. Lianne maart 12, 2012 at 7:35 pm #

    Ik volg jullie via bloglovin, ook heb ik dit artikel geliked. :D Deze ketting is namelijk zooo tof! <3 Liefs.

  20. Pleun maart 12, 2012 at 7:39 pm #

    Leuke actie!
    Ik volg op bloglovin en op Twitter @schuijtje75 en heb dan ook getweet :-)

  21. Christy maart 12, 2012 at 7:55 pm #

    Leuk! Ik doe mee! Die ketting is echt leuk!
    Ik volg jullie al op bloglovin!

  22. vera maart 12, 2012 at 8:28 pm #

    ik olg jullie op bloglovin en beb jullie daar geliked en nu zet ik een rectie..

    x

  23. Yak Man maart 13, 2012 at 5:31 pm #

    aaah, wat leuk zeg! :d ik volg jullie via bloglovin en hebt dit bericht geliked ^^.

  24. christi maart 15, 2012 at 6:14 pm #

    ik volg via bloglovin!!!

  25. Hafsah. maart 15, 2012 at 8:44 pm #

    omg super gaaaaf!
    ik doe zeker mee meiden!
    was gister nog aan het winkelen &wou deze ketting zooo graag, toch maar niet gehaald!
    maar dit is mijn kans’hihi!

    - ik volg jullie via GFC.
    - ik volg jullie via bloglovin’.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin’.
    - ik volg jullie op twitter. (@haffx)
    - ik volg de webshop ook op twitter.
    - ik heb het getweet.
    - mijn email; haffx@live.nl

    dus in het kort; ik heb alles gedaan!
    love it!
    hoop echt dat ik win, maarjaa ..
    moge de beste winnen! <3 xloves.

  26. Maartje maart 18, 2012 at 6:42 am #

    Deze zoek ik al heel erg lang, ik vind em zo leuk!
    Probleem is dat ik hem nergens kon vinden, en op internet mag ik niet bestellen.
    Daarom doe ik dus zeker weten mee met deze winactie!
    Ik heb geen twitterr, dus ik heb jullie alleen via bloglovin’ gelikee en gevolgd…
    xxx

  27. dewi maart 24, 2012 at 4:42 pm #

    i love moustaches! ik zoek al best lang naar zo’n ketting. en omdat ik niet online mag bestellen is dat iets moeilijker! dus i’m in! ik volg jullie via bloglovin en twitter en hier is mijn tweet; https://twitter.com/#!/xlittletinygirl/status/183594051075977217

    X

  28. Simone maart 26, 2012 at 2:51 am #

    Super cute ketting, ik doe mee.
    Ik volg je allang op boglovin’.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

